Rekonstrukcijom je mosna dizalica iz 1961 godine dovedena u stanje da je bez problema u radu
izdržala montažu novog energetskog bloka u jednoj od hrvatskih elektrana.
Na dizalici su izvedeni slijedeći radovi:

1. Mehanika dizalice
     - Rekonstrukcija pogona mosta dizalice
         + pogonska vratila
         + kočnica pogona mosta
         + otkočni sustav kočnice mosta
         + prenosni odnos redukcije
     - Napajanje dizalice
         + otvoreni klizni vod s rotirajućim oduzimačima zamjenje zatvorenim kliznim vodom
         + otvoreni klizni vodovi mačke zamjenjeni su povlačnim sustavom kablova

2. Elektrika i upravljanje
     - Brzina mosta dizalice prije rekonstrukcije nije bio podesiv.
         + Pogonski stroj: klizno-kolutni motor
         + Isključivanje rotorskih otpornika: preko vremenskih releja
         + Broj stupnjeva rotorskog otpornika: 4

       Nakon rekonstrukcije konfiguracija pogona je slijedeća:
        + Pogonski stroj: klizno-kolutni motor zadržan
        + Podešavanje brzine vožnje mosta: VVVF (frekvencijsko-naponski pretvarač)
        + Broj brzina mosta: 1 fiksna, 1 promjeljiva u prihvatljivim granicama
        + Podešavanje brzine vožnje: putem upravljačke kutije na kablu ili daljinskim
        + Napon upravljanja 24 V DC

3. Upravljanje dizalicom
       Prije rekonstrukcije dizalicom se upravljalo putem upravljačke kutije obješene
       na mačku dizalice. Kućište upravljačke kutije bilo je izvedeno od aluminija.
       Nakon rekonstrukcije upravljanje je izvedeno:
         + laganom plastičnom upravljačkom kutijom s reduciranim brojem tipkala
         + daljinskim radio upravljačem koji dizaličarima bitno olakšava rad.
         + postoji blokada koja onemogućava ustovremenu upotrebu radio i klasičnog
            upravljanja